Russian girls... just for you!

Russian girls are looking for you

 

Ja, bilden här ovan är ju alltså en printscreenad reklam. Om du har besökt piratebay någon gång, så är chansen stor att du tidigare har skådat denna ljuva annons.

Är den verkligen så ljuv? En rejäl urringning från en ung kvinna med ett rejält bekräftelsebehov. Ja, inte min typ av tjej kanske. Men det finns säkert många män - och kvinnor också för den delen - som uppskattar denna baguettepirrande skapelse.

Det som jag reagerar lite på är just texten.
Russian Girls
Looking for you!
...och om man fortfarande inte är helt övertygad:
They want to
Date you.


Vem får för sig att klicka på den här reklamen? För det första, vem letar specifikt efter ryska tjejer? Ja, okej om man råkar bli förälskad i en kvinna (ja, nu riktar sig det här inlägget till heterosexuella män alt. homosexuella kvinnor) från Ryssland, men jag har svårt att tro att denna annons handlar om kärlek. Och det är ju inte särskilt allmänt känt att just ryska kvinnor är snyggare än övriga. Eller är det något jag har missat?

Och den här andra texten som kommer. Den är verkligen träffande! Rakt på, bara! Rätt in i hjärtat! "Åh, vill de dejta mig? Wow! Jag känner mig verkligen utvald!" ...eller?

Ett gott råd: är du en fegis som jag? Ge tusan i länken.

Men du...
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0