Min stora comeback!

Nu är den äntligen här!
Vadå?, tänker ni.
Den stora comebacken!

Bloggvärlden är ännu en gång redo att möta mig, Sebastian Holmström. Som numera tycks lida av något slags storhetsvansinne. Men det är tydligen så man utmärker sig i denna fiktionella datorvärld!

Vad har jag haft för mig den senaste tiden?
Mitt liv just nu kan delas upp i tre punkter, som följer:
  • Jobbet
    Jag jobbar som timvikarierande arrestantvakt i Katrineholm. Du vet, den där cellen som du vaknar upp i på söndagmorgonen helt nedspydd och inte ens minns den första ölen. Det är jag som öppnar dörren och välkomnar dig ut.

  • Vännerna
    Just nu umgås jag mest med Niclas Svensson och Mikael Ohlsson. Vi axlar ansvaret som Varning för nöje. Där hittar du lite spännande grejer som vi har producerat tillsammans. Good stuff!

  • Flickvännen
    Emelie Bergström. Har relativt plötsligt blivit lite av en centralpunkt i mitt liv. Olyckligtvis bor hon i Örebro, så det mesta av min tid går åt till bilkörning. Tio mil. Inte direkt skitkul, men det är värt varenda meter. Ja, om man skulle vara tillräckligt vågad kanske man skulle påstå att... jag älskar henne.
Ja... så här ser det väl ut just nu. Vad som händer i framtiden är lika oklart som Veckeln, det vill säga att det finns en diffus plan. Men vad som händer med den? Det vet man aldrig!

Men du...
...det här har du saknat eller hur?
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: En släkting

2 stordåd på en dag! Fn så underbart fint! Som man har väntat!

2011-03-27 @ 16:20:38
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0