En liten liten lista.

Ja, flickvännen gjorde ju en sån här rolig lista. Så jag ska väl inte vara sämre jag. Det är väl kul att lära känna mig lite? Som sagt... jag gillar listor.

Bästa maträtt?
Jag är lite svag för Entrecôte och rödvinssås. Kanske klyftpotatis till?
Bästa efterrätt? Jag gillar cheesecake. Men det mesta med socker är gott.
Bästa dryck? Vatten är klart underskattat. Eller ja, det kanske inte är så underskattat av "de afrikanska barnen" som man hör så mycket om.
Hatdryck och maträtt? Minns från unga da'r att jag har har druckit många äckliga mediciner. Men det kanske inte klassas som dryck? Tranbärsjuice är jag inte mycket för, annars. Maträtt? Det finns väl ingen äcklig mat? Det skulle vara nåt med senapskål.
Bästa alkoholdryck? Desinfektionsmedel... vilken kick!
Använder du smör på smörgåsen? Ja. Kul fråga, btw!
Smågodis eller färdiga påsar? Äter inte så mycket sådant godis. En marabou chokladkaka är rediga grejer!
Bästa soppan? Nåt med skaldjur. Det är gott.
Favoritglass? Hallon/lakrits. Bästa kombinationen ever!
Hur mycket shoppar du för varje månad? Shoppar? Vad är egentligen defintionen av shopping? Kläder? Ja, det kan väl vara några hundra lappar. Ja, särskrivningen medveten. Tolka själv!
Har du mer skor än kläder? Jag har betydligt fler strumpor än skor, t.ex.
Favoritplagg? Kavaj. Helst kostym.
Favoritfärg på kläder? Kör stenhårt på sailorstilen till sommar. Så blått och vitt är nice.
Favoritfrisyr? Kort! 1mm.
Bästa mönster? Har inget favoritmönster.
Bästa accessoar? Jag är en sån tönt som inte kan gå ut utan klocka. Glasögon är bra också, utan dem blir det kämpigt att se.
Underkläder? Nej.
Hatplagg? Onepiece. Lättaste frågan än så länge.
Jobbar eller pluggar du? Jag jobbar. Men förhoppningsvis plugg till hösten.
Vad vill du bli? Just nu är jag lite inne på att bli snut, faktiskt.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, det gör jag. Oerhört mycket. Men jag vill utvecklas. Och jag vill inte bo kvar i Katrineholm.
Är lönen viktigast? Nej, men varje månad den 25 är alltid lika härlig!
Har du barn? Nej, inte än.
Är otrohet okej? Vem svarar seriöst "ja" på den här frågan? Jo men visst, serru! Monogami - släng dig i väggen!
Älskar du någon? Javisst!
Betyder familjen mycket för dig? Ja, nåt så inni...
Vart åker du helst på semester? Är lite inne på att besöka de sju underverken. Men annars roadtrip i USA hade verkligen inte suttit fel.
Bästa klimatet? Jag gillar våren och hösten. Mellantingen, liksom!
Hemmafest eller krogen? Villa-i-Valla-festerna var grymma. Var dock ca 5 år sen man var på en sån senast. Synd!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0