Mors dag!

Idag är det mors dag! Så jag ska berätta lite om min underbara mor. Många ser mig förmodligen som ganska bortskämd, och det har jag en person att tacka för. Förmodligen en av de mest omtänksamma människor jag känner, min mamma. Hon sätter alltid andra före sig själv i alla lägen. Jag älskar min mor.

Jag är väl någon slags avspegling, i kombination med min far, av min mor. Och alla vet vilken fantastisk människa jag är? Nä, okej... det där var lite taskigt mot mamma. Hon är härlig! Många mammacitat på Facebook har det blivit, för hon är även en människa med många roliga åsikter. Igår jämförde hon varulvar och Jesus... spännande tanke! Men det behöver jag inte gå in på nu.

Min mamma, Rose-Marie Holmström.

Grattis, mamma!

Men du...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0